Menu

Outsourcing IT

Outsourcing polega na przekazywaniu zadań, funkcji, projektów i procesów do realizacji firmie zewnętrznej. W przypadku outsourcingu IT zapewniamy utrzymanie ciągłości działania i bezpieczeństwo systemu informatycznego oraz procesów biznesowych klienta z nim związanych.

Zalety korzystania z outsourcingu:

  • zapewnienie zmniejszenia wydatków i zwiększenie jakości usług;
  • przewidywalność kosztów utrzymania sprzętu i usług IT;
  • dostęp do wiedzy i doświadczenia specjalistów;
  • stała dostępność i natychmiastowe wsparcie techniczne;
  • koncentracja klienta na podstawowych celach działalności.

Zakres realizowanych przez nas zadań na rzecz klienta w ramach outsourcingu IT:

  • całodobowe wsparcie techniczne;
  • zapewnienie poprawnego funkcjonowania serwerów fizycznych i wirtualnych oraz aplikacji serwerowych;
  • nadzorowanie i dbanie o poprawne funkcjonowanie stacji roboczych i komputerów przenośnych;
  • instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania;
  • usuwanie awarii sprzętu komputerowego i oprogramowania;
  • skanowanie antywirusowe/zabezpieczenia;
  • sprawowanie nadzoru nad sprzętem klienta oraz prawidłowością jego efektywnego wykorzystania;
  • odpowiednie gospodarowanie sprzętem komputerowym klienta;
  • współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi serwisowe, gwarancyjne i pogwarancyjne związane z usuwaniem awarii sprzętu i oprogramowania;
  • przeprowadzanie instruktaży i szkoleń pracowników klienta;
  • zapewnienie regularnego wykonywania kopii bezpieczeństwa danych klienta;
  • administracja siecią komputerową klienta i konfiguracja urządzeń sieciowych takich jak routery, switche, access pointy WiFi itp.;
  • obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, takich jak centrale telefoniczne, telefony VoIP;
  • obsługa urządzeń łączności radiowej (np. radiotelefony, przemienniki, sieci DMR, zdalne sterowanie radiotelefonami);
  • obsługa podmiotów działających w zakresie ratownictwa medycznego (w tym SWD PRM);
  • pełnienie obowiązków ASI (Administratora Systemu Informatycznego).

W cenie usługi zapewniamy narzędzia do zdalnej pomocy technicznej, gwarantujące możliwie krótki czas reakcji serwisu i usunięcia problemu.

Zapewniamy następujące kanały komunikacji z naszym serwisem:

  • telefon (całodobowy helpdesk)
  • e-mail
  • system zgłoszeń serwisowych

W celu wsparcia monitorowania procesów i stanu infrastruktury klienta wdrażamy automatyczne systemy akwizycji danych i monitoringu, które w sposób ciągły kontrolują ich działanie oraz zapewniają powiadomienie serwisu o sytuacjach awaryjnych lub nietypowych. Nasze systemy pozwalają na monitorowanie parametrów SLA procesów i usług wykonywanych przez nas jak i innych kontrahentów klienta.

 

Outsourcing polega na przekazywaniu zadań, funkcji, projektów i procesów do realizacji firmie zewnętrznej. W przypadku outsourcingu IT zapewniamy utrzymanie ciągłości działania i bezpieczeństwo systemu informatycznego oraz procesów biznesowych klienta z nim związanych.