Umowa serwisowa

Usługi, które mogą być świadczone w ramach umowy serwisu i wsparcia technicznego:

  1. Codzienna archiwizacja danych na zewnętrzny serwer w serwerowni firmy MedLAN.
  2. Pełne wsparcie techniczne dotyczące funkcjonowania i konfiguracji systemu PatARCH (telefon, e-mail, fax).
  3. Uruchomienie zdalnego serwera systemu PatARCH w serwerowni MedLAN na czas naprawy serwera (w przypadku awarii).
  4. Wsparcie świadczone także przy użyciu narzędzi zdalnego dostępu. Klient musi zapewnić ciągły dostęp do serwera oraz przez zdalny pulpit do terminali klientów na czas sesji świadczenia pomocy technicznej.
  5. Aktualizacja dodatku obsługującego wydruk w przeglądarkach internetowych.
  6. Poprawki, usprawnienia i rozszerzenia funkcjonalności wg życzeń klienta.
  7. Szkolenia personelu z obsługi programu.
  8. Zaimportowanie dotychczasowych badań wykonanych przez pracownię do nowego programu.